سمپاشی موش 09196472172
نوشته شده توسط : داوود اسکندری

سمپاشی موش : یکی از خدمات پر درخواست گروه پاکسازان محیط سمپاشی موش می باشد. موش ها به دلیل شرایط زندگی که دارند و استفاده از تمامی مواد غذایی میتوانند در هر نقطه ای زندگی کنند. شرکت موش گیری و یا مبارزه با موش بسیاری در ایران فعالیت دارند که هر کدام به خودی خود روش های متفاوتی برای ریشه کن کردن موش ها دارند. اما اگر شما به فکر ریشه کنی دائمی موش ها هستید کافی است یک بار از خدمت سمپاشی موش گروه پاکسازان محیط استفاده کنید تا برای همیشه از شر این موجودات خلاص شوید.

در ادامه به انواع سمپاشی موش، قیمت سمپاشی منازل، و همچنین بهترین سم برای کشتن موش اشاره میکنیم. با ما همراه باشید.

موش

موش های پستاندارن کوچکی هستند که از دسته جوندگان می آیند. به دلیل اینکه دندان های موش ها رشد دائمی میکنند آنها مجبور هستند با جویدن اجسام سخت دندان های خود را فرسوده کنند. اگر جسم سختی را پیدا نکنند شروع به جویدن فرش ها، لباس ها، کتاب ها و هرچه در دسترشان قرار بگیرد میکنند.

دو گونه از موش ها  هستند که بیشتر در اطراف باغ و خانه و سقف های  کاذب منزل شما یافت می شوند. که به آنها موش های خانگی و موش های سقفی میگویند. موش های خانگی بقای خود را وابسته به انسان و زندگی در منازل آن ها میدانند ولی موش های سقفی در حومۀ شهر ( خانه ها و گاراژ ها ، سقف سوله های صنعتی  و ...) زندگی می کنند. موش ها اکثراً موجوداتی شب فعال با زندگی زیر زمینی هستند.

موش ها از نظر رژیم غذایی با اینکه اکثراً گیاهخوارند ولی توانایی تغذیه از غذاهای مختلف را دارند، بدین شکل که از دانه، میوه و قسمتهای مختلف گیاهان، حشرات، لاشه حیوانات بزرگ و حتی تحم پرندگان و پرندگان کوچک تغذیه می کنند.

بیشتر موش ها  عادت به حفر لانه و سوراخ دارند. رنگ عمومی بدن موش های خانگی در ناحیه پشت خاکستری تیره و گاهی اوقات قهوه ای روشن است. قسمت شکمی خاکستری روشن است؛ گوش ها بزرگ و عاری از مو؛ چشم های این حیوان کوچک و سیاه رنگ است.

 

 

 

نشانه های وجود موش در منزل شما

همان طور که قبلا هم گفتیم موش ها موجوداتی هستند که اکثر فعالیتشان شب ها  است. وجود یک سری نشانه های خاص وجود موش را به طور واضح به شما نشان می دهد. یکی از نشانه های وجود موش در خانه استشمام بو می باشد.

موش ها تولید بویی در اطراف  قلمرو  خود کرده که در اثر تجربه قادر به استشمام این بو خواهید بود و نیز از طریق فضله ها ( لکه های تیره رنگی) که از خود باقی گذاشته و همچنین صدماتی که بر اثر جویدن آنها به بسته های مواد غذایی و یا وسایل چوب شما وارد می کنند، آن ها را شناسایی کرده ، متوسط فضله های تولید شده در هر 24 ساعت 70 عدد بوده که وجود این فضله ها نشان دهندۀ قلمرو این موجودات است.

از نشانه های دیگر تولید صدای خش خش توسط این موجودات به خصوص در شب می باشد، صداهایی شامل جویدن چوب ، لوله ها ، کابل ها و سیم ها و... را که به راحتی در سکوت شب قادر به شنیدن آن هستید.

روش های سمپاشی موش

برای سمپاشی و یا از بین بردن موش ها از دوروش استفاده میشود که عبارتند از:

روش فیزیکی

روش شیمیایی

روش فیزیکی : در روش فیزیکی که با قرار دادن تله های مخصوص موش گیری انجام می شود. در این روش در محل های رفت و آمد موش ها تله هایی قرار میدهند و در داخل آنها مواد غذایی میگذارند. موش ها وقتی بوی غذا را میفهمند به سمت آن تله ها می آیند و به راحتی در تله گذاشته شده گیر می افتند.

روش شیمیایی: در این روش که به آن سمپاشی موش میگویند با استفاده از سموم شیمایی مثل فسفر دوزنگ و مزمن یا آنتی کواگولانت مثل وارفارین و راکومین و... استفاده می شود. در این روش مواد غذایی مورد علاقه موش ها را به این مواد شیمیایی آغشته میکنند و موش ها بعد از خوردن این خوراکی ها سریعا مسموم شده و تلف می شوند.

قیمت سمپاشی موش

در تعیین قیمت سمپاشی موش باید به مواردی مثل: متراژ محیط، تعداد موش ها، نوع سم استفاده شده و... اشاره کرد. برای اینکه به طور دقیق از هزینه یک سمپاشی موش مطلع شوید کافی است با کارشناسان گروه پاکسازان محیط تماس حاصل کنید تا راهنمایی های لازم در این حوزه را به شما ارئه دهیم.

موش هاحاوی بیماری بسیاری اعم از طاعون میباشند که اگر برای ریشه کن کردن آنها فکری نکنید قطعا تاثیرات جبران ناپذیری بر روی زندگی شما خواهند گذاشت.

اگر شما هم علائم حضور موش ها را در منزل و یا شرکت خود دیده اید همین الان با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان به صورت کاملا تضمینی خدمت سمپاشی موش را برای شما به ارمغان آوریم.

 





:: بازدید از این مطلب : 1656
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: